Haal- en brengservice

Service

Haal- en brengservice

Het is heel goed mogelijk dat je door omstandigheden niet in de gelegenheid om je iPhone of iPad voor reparatie weg te brengen. Of misschien wil je je iPhone op locatie laten repareren maar is dit vanwege de benodigde apparatuur helaas niet mogelijk. In die gevallen kun je gebruik maken van de mogelijkheid om je toestel door ons te laten ophalen om deze vervolgens na reparatie weer bij je terug te brengen. De haal- en brengservice van Jan Gorter staat voor vakkundige, efficiënte service tegen een scherp tarief.

Deze haal- en brengservice maakt het dus mogelijk om naar je werk te gaan met een defecte iPhone en weer thuis te komen met een gerepareerde iPhone zonder dat je er vrij voor hoeft te nemen, of voor naar het centrum hoeft af te reizen. Je maakt gewoon even een afspraak voor de reparatie en dan komen wij vaak nog dezelfde dag naar je toe om je iPhone op te halen en te herstellen. Ook de betaling van de reparatie kan na retour gewoon op locatie worden voldaan door inzet van ons mobiele pinapparaat. De factuur en het garantiebewijs voor reparatie van je iPhone of iPad ontvang je na afloop via e-mail op het door jou ingevulde e-mailadres.

Haal- en brengservice

Service en informatie

Nu inplannen

Binnen Hengelo€10,-
Buiten Hengelo (in een straal van 15 km.)€20,-

 

Binnen Hengelo kan je iPhone in 90% van de gevallen binnen 60 minuten gerepareerd retour zijn.

 

  • No cure, No Pay & standaard 6 maanden garantie op reparatie en onderdelen
  • Meer dan 6.000 reparaties succesvol uitgevoerd binnen 8 uur na aanvraag
  • Reparatie bij jou op locatie of op ons kantoor in Hengelo middels haal- en brengservice

Haal- en brengservice

Service en informatie

Onze haal- en brengservice word door onze klanten heel hoog gewaardeerd. Niet alleen bedrijven, onderwijsinstellingen, gemeenten en zzp’ers maken veelvuldig gebruik van deze service maar ook veel particulieren ervaren het gemak van onze haal- en brengservice. Ik kan dan ook tal van voorbeelden noemen waarin deze service uitkomst heeft geboden. Bijvoorbeeld een arts die niet zonder zijn toestel kan maar die door zijn diensttijden niet in de gelegenheid is om zijn iPhone voor reparatie weg te brengen. Of een student die alleen met het openbaar vervoer kan reizen en daardoor minder makkelijk een reparatie- en servicecentrum weet te bereiken. Maar denk bijvoorbeeld ook aan minder valide mensen of mensen die in een gezondheidsinstelling verblijven. Zo had ik onlangs een reparatieverzoek van iemand die na een motorongeluk was opgenomen in een revalidatiecentrum en zijn iPhone niet meer kon opladen. In zo’n geval is het natuurlijk erg fijn dat er een service bestaat die naar je toe komt en er voor zorgt dat je snel weer bereikbaar bent en over je gegevens beschikt.

Zo zijn er nog heel veel voorbeelden te bedenken van situaties waarin onze haal- en brengservice ook uitkomst voor jou kan bieden. Lees ook eens wat onze klanten zeggen over onze service in de reviews die zij hebben zijn geschreven.

Wil je ook gebruik maken van onze haal- en brengservice of misschien toch van de reparatie op locatie service dan kun je je afspraak eenvoudig telefonisch inplannen, via WhatsApp of door het contactformulier in te vullen via onderstaande link.

Nu inplannen

Review

Stef

9/10

Lees alle reviews

Ik had mijn nieuwe iPhone laten vallen, door de haal- en brengservice heb ik er zelf geen omkijken naar gehad en aan het einde van de dag had ik mijn telefoon alweer terug!

Review

Anke

9/10

Lees alle reviews

Super service! 11.45 uur gebeld dat er een barst in mijn scherm zat, 1 uur later kreeg ik de telefoon gemaakt (incl hoesje om schade in toekomst te voorkomen) alweer thuis gebracht.