Garantie

Garantie

6 maanden garantie op reparaties

Met uitzondering van vochtschade geld tenzij nadrukkelijk anders is vermeld voor alle uitgevoerde reparaties en de daarbij gebruikte onderdelen onze gebruikelijke garantietermijn van 6 maanden.

Heb je vragen of wellicht een klacht na aanleiding van de uitgevoerde reparatie dan verzoeken wij je die meteen na het het constateren hiervan bij ons te melden.

Je kunt in geval van een klacht het beste even een mail sturen naar info@jangorter-iphone.nl

 

 

FAQ

Veelgestelde vragen

Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Moet ik mijn toestel synchroniseren voor de reparatie?

Als je geen gebruikt maakt van iCloud adviseren we je altijd om je iPhone of iPad voorafgaand aan een reparatie te synchroniseren met iTunes. In sommige gevallen wordt je toestel al automatisch via wifi gesynchroniseerd met iTunes. Deze optie kun je kiezen in iTunes. In dat geval zijn je gegevens al opgeslagen.

Heb je er voor gekozen om je toestel handmatig via iTunes te synchroniseren dan is het dus aan te raden dit wel even te doen voor de reparatie. In 99% van de gevallen blijven de gegevens tijdens de reparatie gewoon op je toestel opgeslagen maar omdat er helaas uitzonderingen kunnen zijn kunnen wij hier geen garantie op geven.

Waar kan ik zien welk model en type iPhone of iPad ik heb?

Op de achterkant van je iPhone of iPad staat een modelnummer. Model gevolgd door een hoofdletter A en dan een 4 cijferig nummer.

Bijvoorbeeld Model A1687 (iPhone 6S plus)

Weet je dus niet zeker welke iPhone of iPad je hebt dan kun je de uitgebreide specificaties op basis van dit modelnummer o.a. op de Apple website vinden.

Voor iPhone klik op onderstaande link:
https://support.apple.com/nl-nl/HT201296

Voor iPad klik op onderstaande link::
https://support.apple.com/nl-nl/HT201471

Waarvoor is mijn toegangscode van belang tijdens de reparatie?

Om je toestel na de reparatie te kunnen testen hebben wij toegang tot je iPhone of iPad nodig. Voor een snelle en goede afhandeling van de reparatie is het van belang dat het toestel goed getest wordt. Meer informatie over het gebruik van je toegangscode en persoonsgegevens kun je ook vinden in artikel 17 van onze algemene voorwaarden.

(Artikel 17 Geheimhouding)
17.1 Beide partijen zijn verplicht tot geheimhouding van alle vertrouwelijke informatie die zij in het kader van hun overeenkomst van elkaar of uit andere bron hebben verkregen. Informatie geldt als vertrouwelijk als dit door de andere partij is medegedeeld of als dit voortvloeit uit de aard van de informatie. De partij die vertrouwelijke informatie ontvangt, zal deze slechts gebruiken voor het doel waarvoor deze verstrekt zijn.

Mijn iPhone is nat geworden! Wat moet ik doen?

In geval van vochtschade is het aanbevolen om het toestel gelijk uit te schakelen en ook uitgeschakeld te laten. Biedt je iPhone op korte termijn aan voor reparatie.

Als je toch probeert het toestel weer in te schakelen kan er onherstelbare schade in het moederbord optreden. De reparateur schakelt het toestel ook pas na reiniging van alle interne componenten pas in waardoor je toestel in 80 tot 90% van de gevallen weer hersteld kan worden.

Persoonsgegevens en privacy

Uw persoonlijke gegevens waaronder uw e-mailadres worden door ons enkel en alleen gebruikt ten behoeve van onze dienstverlening. Uw gegevens zullen geenszins aan een derde partij worden verleend. Wij vinden privacy erg belangrijk en gaan dan ook altijd uiterst discreet met je gegevens om.

Meer informatie over de verwerking van je persoonlijke gegevens en of je privacy kun je ook vinden in onze algemene voorwaarden.

Kan ik bij jullie pinnen?

Het is zeker mogelijk om bij ons te pinnen. Wij hebben een mobiel pin-apparaat en kunnen daardoor zelfs op locatie pin transacties accepteren.

Je kunt bij ons ook:

Contant betalen
Bankoverschrijving (Zakelijk

  • No cure, No Pay & standaard 6 maanden garantie op reparatie en onderdelen
  • Meer dan 6.000 reparaties succesvol uitgevoerd binnen 8 uur na aanvraag
  • Reparatie bij jou op locatie of op ons kantoor in Hengelo middels haal- en brengservice

Review

Anke

9/10

Lees alle reviews

Super service! 11.45 uur gebeld dat er een barst in mijn scherm zat, 1 uur later kreeg ik de telefoon gemaakt (incl hoesje om schade in toekomst te voorkomen) alweer thuis gebracht.

Review

Dirk

9/10

Lees alle reviews

Ik had een nieuwe accu nodig in mijn iPhone. Snel en vakkundig geholpen met gebruik van originele onderdelen. Kon er op wachten. Zeer tevreden en content.